مخاطب خــــــــــاص!


dirty girl

دختری آلوده به بازی سرنوشت ...

رفتم وب صبا رو خوندم..

بچم..(چرا هنو بش میگم بچم؟)دلش پره ا مخاطب خاص....

حقم داره...

منم بدم میاد برم تو ی وب ببینم وا3 یکی نوشته...ک من نمیشناسمش(ینی گمنامه..)

اما لازمه..

خود من بزودی ی آپ طولانی میخوام بکنم ک همش پرهز 3 تا مخاطب خاصی ک دلم خیلی ازشون پره!!!

البته شایدم نکنم..

مهم نی..

اگ این مخاطب خاصا نباشه ک دیگ همه میفهمن ک همه چیو ک!!!!

واللللللا.....

حالا ما هم داریم سوئ استفاده میکنیم از نت هتل..

بچه های مومن....پلیز دعا کنین برا بنده ک نتم وصل شه..

نذر کردم ب خدا

ای بابا ای بابا...

ی کیبورد خرابی ام داره..آرتروز انگشت گرفتم من بدبخت...

+ما بریم ب پرواز دیر میرسیم(خواستم کلااس بزار الان..)

++اون 3 تا مخاطب خاص...ایول باو..ینی اصن تو مسابقات بکسم نمیشه انقد قشنگ یکیو(من)ناک اوت کرد!!!

خو پ حله دیگ...

ی واجه خز:

بای تا های



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 24 شهريور 1391برچسب:,ساعت 19:46 توسط jennifer| |


Power By: LoxBlog.Com